600 lóerős monstrumként debütált az Audi RS Q8
Az Audi sportos divatterepjárója ugyanolyan gyorsan tud száguldani, mint a Lamborghini Urus. Vagyis 300 km/h felett.
Az Audi sportos divatterepjárója ugyanolyan gyorsan tud száguldani, mint a Lamborghini Urus. Vagyis 300 km/h felett.
Ez a praktikus családi autó adott esetben akár sportkocsikat megszégyenítő menetdinamikára is képes, és már hazai ára is van.
Íme egy hamisítatlan amerikai muscle car, melynek nem túl sok ellenfele akad a piros lámpás gyorsulásoknál.
A négykarikás német gyártó kupé és roadster változatban gyártott sportkocsijából kihagyták a Quattro hajtást.
A hamisítatlan amerikai izomautó ezen kivitelét nem dübörgő V8-as erőforrás, hanem hangtalan villanymotor hajtja.
Az 1000 Nm-es nyomatékot produkáló erőforrás sportkocsikat megszégyenítő módon lódítja meg a hatalmas luxusszedánt.
Az SQ8 eddig sem szenvedett erőhiányban, mostantól azonban kis túlzással élve akár egy hegyet is el lehet vontatni vele.
Az olasz gyártó magas építésű modelljével a közutak után jövőre már a versenypályákon is találkozhatunk.
A hatalmas kerekeken gördülő kombi Audi egyrészt fenemód gyors, másrészt egy komplett család elfér benne csomagokkal együtt.
Ez a magyar kéz által megrajzolt autó remekül kombinálja egymással az elképesztő menetdinamikát és a praktikus használatot.
Ez a kétajtós Mercedes kupé egyenesen a 90-es évek elejére repíti majd vissza új tulajdonosát.
Íme a megoldás azoknak, akik az eddigi X7-eseket túl szerénynek és gyengének találták.
Emellett a végletekig tuningolt Jeep mellett még a 700 lóerős legdurvább gyári változat is csak szerénykedhet.
Az új tulajdonosra váró "autó" pontos típusát első, de még második blikkre is igen nehéz megállapítani.
Minden jel arra mutat, hogy a bajor gyártó igen óvatosan adta meg az M8 gyorsulási hivatalos adatát.
A kétajtós M8 után most megérkezett a típus családi változata, melynek mozgatásáról egy izmos biturbó V8-as erőforrás gondoskodik.
A bajor gyártó azok számára is kínál megoldást, akik eddig nem tartották kellően sportosnak különbözői SUV modelljeit.
Megérkezett a kékvérű brit márka első SUV-ja, melynek "szívét" a német AMG szállítja.
A csúcsmodell alig több, mint 3 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
Az új Ferrari 488 GT3 Evo az elődjénél is sokkal gyorsabbnak ígérkezik, és a közutakra továbbra sem szabadítják rá.